reklamebureau

Optimeret indhold og billetsalg

Forud for Marielyst Højskoles årlige Seniorfestival blev vi inviteret ind til at styrke den digitale indsats – med ét klart mål: øget billetsalg, og spred budskabet om Seniorfestivalen.

Vi startede med at analysere den eksisterende WordPress-løsning og især den landingsside, der var oprettet til festivalen.

Siden var lavet med et værktøj, vi normalt ikke bruger – men ved at arbejde tæt sammen med Højskolen, lære mere om målgruppens behov og tilføje ekstra indhold, lykkedes det os at forbedre landingssiden betydeligt. I form af:

  • Klarere struktur og overblik over dagsprogrammet
  • Bedre præsentation af musikere og foredragsholdere gennem nye beskrivelser og tekster
  • Forbedrede søgeresultater, som følge af de nye kunstner- og foredragsholderbeskrivelser.

Samtidig supplerede vi indsatsen med:

  • Google Ads-kampagner målrettet relevante målgrupper
  • Opsætning og trykklargøring af plakater
  • Generel kampagnehjælp og sparring omkring budskab og formidling

Resultatet var en mere effektiv online tilstedeværelse, øget trafik til landingssiden – og vigtigst af alt: et løft i billetsalg og synligheden omkring Seniorfestival.

case-marielyst-hoejskole

Email: tsb@provi.dk

Tlf. +45 54 86 06 04

Mobil. +45 31 41 32 84

Se flere cases

sus-og-dus-logo
vin & velsmag logo med baggrund.
case-billede
blf_logo
image
logo_bg

KONTAKT OS

Få en snak med...
test