reklamebureau.

Nyt udseende

Korphus er et behandlerhus med plads til alle. Hele projektet starter hos Kiki og hendes Center for Ridefysioterapi. Hun kom til Provi for at få hjælp med et nyt navn, ny branding, og hjemmeside. Samtidig blev der lavet en grundig markedsanalyse for at forstå den ønskede målgruppe og udvikle passende marketingstrategier.

Selve opgaven

Vi lancerede Korphus’ nye navn og logo, og en helt ny WordPress hjemmeside, med tilkoblet Woocommerce webshop i overensstemmelse med det nye design og farver. Samtidig blev EasyMe integreret med hjemmesiden for at gøre bookingprocessen nemmere.

For at nå ud til så mange som muligt, blev der lavet B2B og B2C-markedsføring. Korphus ønskede at nå ud til nye behandlere, som kunne tilbyde deres tjenester i deres faciliteter. Der blev lavet en kampagne for at skabe opmærksomhed omkring deres nye navn og koncept, og samtidig blev der lanceret en kampagne, der fokuserede på deres professionelle og trygge behandlinger.

sidebar
image

... lagt en strategi for fremtiden ...

Jeg har igennem 6 måneder arbejdet med provi i forbindelse med udvikling af min virksomhed. Der har hele vejen igennem været en professionalisme og godt samarbejde omkring de problemstillinger vi stod overfor.

I samarbejde med erhvervshus Sjælland har vi søgt støtte til projektet, hvilket har været en lærerig proces, som udmøntede sig i et godt resultat. Igennem hele forløbet har vi haft et godt og konstruktivt samarbejde, hvor der har været sparring og idéudveksling.

Resultatet er virkelig godt, der er udarbejdet en ny booking portal samt hjemmeside, der er let og overskuelig.
Der er en plan for markedsføring og lagt en strategi for fremtiden.

Alt i alt et super godt samarbejde og et skønt team !

Nye systemer & integration

Sideløbende med den nye hjemmeside, havde vi i samarbejde med Kiki et stort fokus på, at hjælpe hende med at danne overblik i det nye univers. Hun havde allerede en fysisk “kalender” i form af en stor liste, hvor man kunne se hvem der skulle behandles hvornår mm., men der kan små menneskelige fejl give fejl i systemet.

Vi snakkede med flere udbydere af journal- og booking systemer til behandlere, og i sidste ende endte valget på EasyMe. Med en fælles indsats fra Kiki, Provi og en support-medarbejder fra EasyMe kom vi frem til, at deres system kunne opfylde langt de fleste krav til Korphus’ struktur.

EasyMe

EasyMe er et bookingsystem designet til at hjælpe behandlere med at administrere deres klienter og behandlinger mere effektivt. Systemet har funktioner som separate kalendere for den enkelte behandler og deres behandlinger, påmindelser til klienter via telefon og e-mail, online betalingsmuligheder og muligheden for at føre journal over klienter.

Hos Korphus bruger de EasyMe til at give behandlere og klienter et bedre overblik over planlagte aftaler via en fælles kalender. EasyMe kunne også tilpasses meget direkter til deres specifikke behov og krav – bl.a. kan det splitte betalinger op mellem forskellige parter, oprette events med tilmelding og meget mere.

EasyMe havde også allerede udviklet deres egen integration til WordPress hjemmesider, så det har været meget overkommeligt at integrere med den nye hjemmeside, alt sammen med deres hjælp og samarbejde.

omfang
image
omfang_2

Email: tsb@provi.dk

Tlf. +45 54 86 06 04

Mobil. +45 31 41 32 84

Se flere cases

blf_logo
image
logo_bg
praestekilde
fodboldoerne-logo
vps_logo

KONTAKT OS

Få en snak med...
test