fbpx
reklamebureau.

Historik

Bryghuset Møn er en historisk virksomhed på øen Møn, hvor der forhandles diverse øl og safter med rødder i øens historie – noget der skinner igennem på alt fra deres bryggestil til de navne, som de endelige produkter har.

På den tekniske side har Provi haft kontakt med Bryghuset i længere tid, idet vi hjalp dem med at supportere deres tidligere hjemmeside. Da dagen så kommer, hvor virksomheden skal udvikles videre med nyt udseende og ny online platform, bliver Provi valgt til.

Selve opgaven

Hele udgangspunktet med den nye Bryghuset Møn hjemmeside har været, at man ville tage de ting der fungerede på den gamle side, overføre det til en ny platform, og udvikle nye funktioner i de nye rammer.

Vi skulle derfor genskabe deres B2B-ordrebestillinger med en produktoversigt, der snakker sammen med deres ordrestyringssystem og overføre siden fra Drupal til WordPress. Derfra er der kommet flere tiltag på bordet – både for at yde deres kunder en bedre service, og gøre Bryghusets egne processer med f.eks. kundeopdatering og ordrestyring mere effektiv.

Page-content
produkt-oversigt

... Inkl. funktion til at aflægge ordrer på kundernes vegne ...

Ansigtsløft

Bryghuset Møn havde ved projektets start allerede en stærk profil, der primært blev brugt til mærkaterne på deres produkter. Den stil har vi videreført til hjemmesiden, både i det overførte fra deres tidligere hjemmeside, men også med den design-stil og de motiver, der bruges i det nye univers.

I samarbejde med Bryghuset Møn har vi oprettet muligheden for, at deres B2B kunder kan få opsat favoritlister, deres sortiment kan begrænses til præcis det de leder efter, de kan indgå i diverse rapporter for Bryghusets administration, og meget meget mere. Kunden får en mere personlig betjening, og Bryghuset kan også selv stadig aflægge ordrer på kundernes vegne, hvis disse f.eks. ringes ind eller skrives på mail. Fuld kontrol over, hvem der bestiller hvad, til hvornår og hvorhen.

  • Integration af fuldt varesortiment – overførsel af varedata fra tidligere webshop, hvilket betyder tidsbesparelser for kunden i selv at skulle sidde og overføre varer fra den ene side til den anden, i 2 forskellige systemer.
  • Integration af Navision ordrestyringssystem, så nye ordrer automatisk bliver oprettet i deres ordrestyringssystem på den rigtige kunde, til den rigtige pris. Derudover overføres lagerantal også fra Navision til webshoppen automatisk, samt at alle deres kunder automatisk bliver oprettet i webshoppen.
  • Ny stil til produktfotos – og løbende fotografering af nye produkter.

Lancering og Kundeservice

Sideløbende med den nye webshop, havde Provi i samarbejde med Bryghuset et stort fokus på at levere nye servicetiltag for deres kunder.

Der blev bl.a. udviklet et sælger værktøj vi kalder et “visuelt dashboard”, hvor man for en kunde kunne indtaste deres salgspriser for en given produktkategori – og få en graf tilbage med, hvor meget profit de havde fået grundet samarbejdet med Bryghuset Møn. Beregnet øjeblikkeligt, ud fra deres tidligere fakturaer som webshoppen kigger ind i Navision for at finde.

Provi stod også for at hjælpe med en oversigt over ordrehistorik, så en virksomhed kan hente deres fakturaer efter behov. På den måde sikrede Bryghuset sig en gladere B2B-kundeskare, men også en besparelse af tid i deres arbejdsgange. I fællesskab undersøger Bryghuset og Provi også løbende nye spændende tiltag, f.eks. at sælge direkte til privatkunder.

produktside
Logo_bg
Bryghuset Møn design

Email: tsb@provi.dk

Tlf. +45 54 86 06 04

Mobil. +45 31 41 32 84

Therese Brorsen

Se flere cases

praestekilde
fodboldoerne-logo
vps_logo
image
gaver_og_stil_logo_backdrop
Fra alle os! Vores Julegave støt lokal handel.

KONTAKT OS

Få en snak med...
test